Mijn volgers

woensdag 13 juli 2016

Mon Amour

                                                          Inspiration Destination Challenge Blog
Wij hebben vandaag 2 sponsors bij Inspiration Destination en één daarvan is The East Wind
Ontzettend mooie digistamps zijn daar te koop. Ik heb gekozen voor Hatted Flower Mon Amour en daarmee deze kaart gemaakt.
Het plaatje heb ik na het inkleuren met Distress ovaal gesneden, de rand bewerkt en gekleurd en met de heattool wat Shabby White Frantage erop gedaan.
Verder is de kaart versierd met wat bloemetjes, een zelfgemaakt labeltje verwijzend naar de naam van het plaatje, wat vlindertjes en een rand van kant, lint en bling-bling ketting.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen aan de challenge van:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda