Mijn volgers

maandag 18 september 2017

Herfstkleuren

Goedemorgen allemaal,
Vandaag heb ik 2 nieuwe kaarten om aan jullie te laten zien. De eerste zal ik vanochtend plaatsen en de tweede vanmiddag.
Vanochtend zien jullie de kaart die ik heb gemaakt voor de challenge van Always Fun.
Het thema deze week is Herfstkleuren. En herfst hebben we hier in Nederland inmiddels behoorlijk. De kleuren komen dan vanzelf ook wel.
Ik heb gebruik gemaakt van een snijbestand voor mijn ScanNCut-machine.
Op de basis zijn bladeren en pompoenen gemat.
Verder heb ik wat embellishments toegevoegd en een leuk strikje van een herfstlint.
Deze kaart doet mee met de challenge van:
Fussy and Fancy                                   -     Fall colours 
All sorts challenge                                -     Feels like autumn
Wednesday Creative Inspirations             -     Seasonal
Make my Monday                                -     Autumn colours
De Egel                                             -     Letter B (= bladeren)

9 opmerkingen:


  1. Wat een mooi herfst kaartje ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "41 Letter B" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A super take on our 'Feels like Autumn' theme at Allsorts, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Some lovely dies and colours used here and great ribbon.
    Thank you for joining our 'Feels like Autumn' challenge this week at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation, perfect for our creation this week. Thank you for joining us at Fussy and Fancy Friday. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous and pretty creation.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful autumn card. Thank you for joining us at Make My Monday. Sian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute shaped card! Thanks for playing with us at MMM.

    Robbie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Can you contact me at cazro2512@btinternet.com about the DT application? I look forward to hearing from you. Caz.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt willen bekijken en een bericht hebt achtergelaten.
Groetjes
Jolanda